Monday 23 April 2012

APABILA USTAZ NASHA BERSUARA

pertama kalo, ingin saya komen berkenaan kata² Ustaz Nasharudin Mad Isa dimana beliau mengatakan

"merujuk pada.....Kata kata Imam Yusuf Qardawi : Jangan lah kamu bercampur gaul dgn golongan LGBT kerana ianya HARAM....Hatta untuk makan bersama sama dgn golongan ini juga adalah HARAM...... "


errrr ustaz neh perli seseorg ka? atau memang da tak tahan dah berkenaan puak sana yg dok sibuk perjuangkan LGBT dengan alasan itu ialah hak asasi manusia??? maka, adakah kita akan dengar kata² atau laungan² seperti "ustaz nasha sudah dibeli UMNO", "usztaz nasha dah belot pada parti", "ustaz nasha sudah hilang keimanan" atau "ustaz nasha ialah agen UMNO" 


namun, kita diberikan akal dan fikiran untuk menentukan dimanakah yang betul dan dimanakah yang salahnya, jika dilihat pada tingkah laku ustaz nasha ni, da banyak kali dia kena herdik oleh nakhoda tua atasan parti especially apabila dia mainkan isu UG (United Government) satu masa dahulu. apakah salahnya islam dan melayu itu bersatu??? demi dendam lama, rela ia bersekongkol dengan kafir laknatullah??? wallahualam... dunia da akhir zaman... ulamak sesat semakin dijulang ke langit...


No comments:

Post a Comment