Monday 23 April 2012

TUN DR. MAHATHIR PULANGKAN BALIK "ANUGERAH² KEBESARAN" YANG DIPEROLEHINYA

Tun Dr. Mahathir adalah PM Malaysia yang paling banyak berjasa pada negara dan rakyat Malaysia, khususnya orang2 melayu. Tun Dr. Mahathir juga adalah PM yang paling dijaki pembangkang dan negara barat kerana keberaniannya ketegasannya dan kepintarannya. 

Maka dengan itu banyak "gelaran2 kehormat", telah dianugerahkan kepada beliau oleh pembangkang. Antaranya Maha F**aun, maha z*lim, dan kepala taaik. Tetapi allah itu maha adil, dan Tun Dr. Mahathir tetap bekerja tanpa goyah kerana gelaran itu bukan layak padanya. Sekarang Tun Dr. Mahathir memulangkan semula gelaran-gelaran itu kepada empunya yang selayaknya. 

nik ajis RM65K Nikmat dipulangkan balik dua gelaran "Maha f**aun" kerana nak pegang kuasa seumur hidup, dan ' Mahaz*lim" kerana 20tahun menzalimi penduduk Kelantan dengan makan gaji buta. "Maha z*lim" juga dipulangkan kepada Ketua menteri pujaan PAS, LGEng, yang menindas orang2 melayu PPinang, dan "Kepala Taaik", kepada pemimpin gay PGay R, anwar Ibrahim, yg menjubo lubang2 kepala taaik. 



Allah itu maha adil, di dunia telah ditunjukkan balasannya?

Ku mohon dilindungi drp syaitan yang direjam. Amin.



No comments:

Post a Comment